Fii partener Team33Cluj in 2015!..............Echipa in 2015..............Fii partener Team33Cluj in 2015!
Pagini: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12   In jos
  Imprimă  
Autor Subiect: Victor Mihailescu  (Citit de 53538 ori)
victor
Global Moderator
Hero Member
*****
Mesaje: 1617



Vezi Profilul
« Răspunde #120 : Martie 02, 2014, 11:28:51 »

Din cauza intrebarilor survenite in aceasta perioada din partea celor din jurul echipei, vreau sa mentionez ca la Rijeka voi fi prezent in calitate de team manager si spectator, aceasta dubla ipostaza avand sanse foarte mari sa se modifice in team manager si pilot incepand cu urmatoarea etapa RoSBK.
Memorat

Team33Cluj racing team manager
Multumesc Banca Transilvania, archdesign, COC Motors, Yume si DoppelHerz
zoli33
Hero Member
*****
Mesaje: 2034



Vezi Profilul
« Răspunde #121 : Martie 03, 2014, 12:09:43 »

Asta e o veste excelenta! Astept si alte vesti bune in ceea ce priveste echipa!
Memorat

Go Team33 Cluj !
art
Hero Member
*****
Mesaje: 949


DA BINE-N-TELES!!!


Vezi Profilul
« Răspunde #122 : Martie 03, 2014, 03:30:16 »

Pot sa fiu rau???...Asta stiam deja......Smiley))) ceva nou...un Gear2...ceva?.....Eu inca nu te-am prins ca si pilot....te rog sa te conformezi:)))
Memorat
victor
Global Moderator
Hero Member
*****
Mesaje: 1617



Vezi Profilul
« Răspunde #123 : Martie 04, 2014, 12:37:59 »

Art, Gear 2 s-a lansat de o saptamana dar numai din aprilie e la vanzare. Vezi cu Strugurel, poate gasim mai repede...  Cheesy Grin

Stiu ca tu stiai, dar am vrut sa fie clar ca nu ma dau la Rijeka. Inca nu am motor, desi am reusit sa adun un buget acoperitor pentru etapele din 2014. Va voi informa cat de curand despre cum evolueaza lucrurile.
Memorat

Team33Cluj racing team manager
Multumesc Banca Transilvania, archdesign, COC Motors, Yume si DoppelHerz
victor
Global Moderator
Hero Member
*****
Mesaje: 1617



Vezi Profilul
« Răspunde #124 : Martie 06, 2014, 07:12:28 »

Anunt oficial ca sunt in cautare de motor. 600 sau 1.000, orice, doar sa fie race ready (cat de cat) si sa se incadreze in 4000 euro maxim. Daca aveti cunostinte legate de vreun motor va rog sa ma contactati. Multumesc anticipat  Grin
Memorat

Team33Cluj racing team manager
Multumesc Banca Transilvania, archdesign, COC Motors, Yume si DoppelHerz
victor
Global Moderator
Hero Member
*****
Mesaje: 1617



Vezi Profilul
« Răspunde #125 : Aprilie 14, 2014, 10:45:59 »

Dupa multa bataie de cap si incercari de a gasi un motor cu care sa particip in 2014 la competitii, conjunctura mi-a scos in cale un Ducati 749R #124 (editie limitata la 800 bucati) pe care nu am putut sa-l refuz. Motocicleta este echipata cam cu toate "nebuniile" de care as avea nevoie pe circuit, ca atare am considerat ca preconceptiile mele despre Ducati pot sa ramana in plan secund. Deocamdata am parcurs putini km cu ea si doar pe strada (cu ocazia Maratonului Clujului), ceea ce nu mi-a dat niciun feedbcak despre cum se va comporta pe pista. Tehnic motorul este ok, Dragos mi-a dat ok-ul pentru a-l achizitiona, asa ca sper sa fie cu noroc.

Mai jos puteti vedea si decorul final. Multumesc Advertising Solution!

De concurat voi concura la clasa SSP 600 unde concurenta este foarte mare. Cu siguranta motoarele japoneze de 600 vor avea avantaje multiple, mai ales pe circuitele rapide, dar sper sa pot recupera pe viraje si franari. Oricum, voi avea nevoie de cateva etape de acomodare cu motorul si de reacomodare cu pista Wink

O sa ne distram oricum si asta e ceea ce conteaza cel mai mult.
Memorat

Team33Cluj racing team manager
Multumesc Banca Transilvania, archdesign, COC Motors, Yume si DoppelHerz
victor
Global Moderator
Hero Member
*****
Mesaje: 1617



Vezi Profilul
« Răspunde #126 : Aprilie 27, 2014, 07:36:49 »

Avand in vedere iesirea de la Tg.Secuiesc pt antrenament, am avut ocazia sa am primul contact mai serios cu Ducati. Motorul e foarte ok. Sincer, nu ma asteptam sa mearga asa curat si fara zvacniri. Frana de motor nu e asa brutala cum credeam, dar e mai puternica fata de o japoneza si asta ajuta mult la intrarea in viraje. Franele sunt perfecte. Suspensiile la fel, doar ca trebuie sa le setez pe un circuit normal, kartodromul fiind mult prea solicitant pentru ele. "Bicicleta" este foarte buna si asta chiar am testat din plin la acest antrenament. Greutatea putin mai mica decat Suzuki-ul meu anterior se vede si se simte. Pozitia pe motor este perfecta pentru mine. Oricum, reglajele multiple disponibile pentru pozitia pe motor asigura o pozitie ok pentru orice pilot. Am mers cu gume Dunlop GP Racer, au fost ok pe acest circuit, dar cred ca voi testa Pirelli poate chiar de la Pannonia.

In concluzie sunt foarte multumit de achizitie. Sper sa nu fi fost doar o prima impresie buna... Dar asta vom vedea la Pannonia cand abia astept sa leg doua viraje la o viteza ceva mai mare.

Si Zoli a fost incantat... Wink
Memorat

Team33Cluj racing team manager
Multumesc Banca Transilvania, archdesign, COC Motors, Yume si DoppelHerz
victor
Global Moderator
Hero Member
*****
Mesaje: 1617



Vezi Profilul
« Răspunde #127 : Mai 23, 2014, 11:13:08 »

Cand voi fi mare, asa ceva voi cumpara... Sper ca la pret de 749R Wink

http://www.youtube.com/watch?v=ftBiXgZWci4&feature=youtube_gdata_player
Memorat

Team33Cluj racing team manager
Multumesc Banca Transilvania, archdesign, COC Motors, Yume si DoppelHerz
victor
Global Moderator
Hero Member
*****
Mesaje: 1617



Vezi Profilul
« Răspunde #128 : Iunie 15, 2014, 10:17:46 »

La Slovakia voi incerca sa pun in aplicare un nou plande actiune in combinatie cu Ducati...  Grin si care sper sa si functioneze corespunzator. La Pannonia am pilotat ca o cizma, dar am pilotat si destul de similar cum o faceam cu Suzuki de 1000, ceea ce nu prea merge cu Ducati. Asa ca, vom "da drumul la viteza", vorba unui clasic in viata si sper sa functioneze. Viteza maxima pe care Ducati o poate atinge in actuala configuratie este 257 kmh, ceea ce e in jurul valorilor maxime atinse de motoarele japoneze de 600 pe Slovakia. Evident, conteaza si cum ajungi la aceasta viteza si daca poti ajunge la ea... Eu voi incerca sa profit la maxim de cuplu si de tractiunea mai buna pe care Ducati o are pe viraje, fata de japonezele de 600.

Sunt foarte curios cum se va comporta Ducati pe Slovakia si mai ales cum voi reusi eu sa ma comport...  Cool
Memorat

Team33Cluj racing team manager
Multumesc Banca Transilvania, archdesign, COC Motors, Yume si DoppelHerz
art
Hero Member
*****
Mesaje: 949


DA BINE-N-TELES!!!


Vezi Profilul
« Răspunde #129 : Iunie 15, 2014, 11:56:54 »

cred ca vom avea o discutie interesanta...vineri seara....sa nu uiti de franele de care dispui...asta inseamna ca poti frana mai tarziu la capatul linie drepte:))))) si alte chesti la care m-am gandit si va trebui sa le impartasesc;)..VIVA MAGNUM!!
Memorat
victor
Global Moderator
Hero Member
*****
Mesaje: 1617



Vezi Profilul
« Răspunde #130 : Iunie 24, 2014, 08:50:00 »

Dragi prieteni, din pacate, dupa doar 2 etape disputate la ghidonul Ducati 749 R, sunt nevoit sa abandonez colaborarea cu el. La Slovakiaring, motorul a cedat. S-a rupt o supapa si de acolo s-a distrus tot din cilindrul 1. Avand in vedere costurile semnificative de remediere, cred ca voi renunta la aceasta motocicleta, desi nu cu drag... Ducati m-a facut sa zambesc la fiecare iesire pe pista si chiar a fost la inaltime alaturi de 600-le japoneze. Ciclistica, franele, suspensiile, absolut tot, chiar si motorul, au fost la cote maxime. Pacat ca s-a intamplat asa. Imi pare rau ca nu voi putea continua alaturi de Duc. Probabil ca si participarea la Brno este sub semnul intrebarii pentru mine. Totul depinde de cum voi putea gasi un alt motor, de 600, preparat pentru circuit (cat de cat), astfel incat sa pot concura mai departe in acest sezon.

Multumesc Ducati. Pacat de Ducati...
Memorat

Team33Cluj racing team manager
Multumesc Banca Transilvania, archdesign, COC Motors, Yume si DoppelHerz
kyp-76
Hero Member
*****
Mesaje: 628


CARPE DIEM !


Vezi Profilul
« Răspunde #131 : Iunie 24, 2014, 10:12:49 »

Pacat de ea ca era tare frumusica si parea ca incepeti sa va intelegeti. Sigur se gaseste un 600 "decent" pana la Brno, asa ca ne vedem acolo Wink
Memorat

M-am nascut obosit si traiesc pentru a ma odihni Wink
victor
Global Moderator
Hero Member
*****
Mesaje: 1617



Vezi Profilul
« Răspunde #132 : Iunie 24, 2014, 11:12:25 »

sa speram Cipri... Deocamdata nu prea am nicio speranta...

Filmarea din cursa cu spargerea motorului:

https://www.youtube.com/watch?v=SIxH1-iNkY8&feature=youtu.be
Memorat

Team33Cluj racing team manager
Multumesc Banca Transilvania, archdesign, COC Motors, Yume si DoppelHerz
sebi77
Full Member
***
Mesaje: 120


www.sspbike.ro


Vezi Profilul
« Răspunde #133 : Iunie 24, 2014, 08:41:19 »

Nu te supara ca intreb, multumesti pentru ce?
Pentru ceva scump care a tinut 2 curse???
Daca vrei sa mai mergi la curse cumpara o motocicleta!  Wink
Memorat
victor
Global Moderator
Hero Member
*****
Mesaje: 1617



Vezi Profilul
« Răspunde #134 : Iunie 24, 2014, 09:05:18 »

Sebi, multumesc pentru ca a fost (si este) cea mai racing motocicleta cu care am concurat eu. Adica dpdv al pilotajului, a fost perfecta. Pacat ca s-a spart motorul, dar asta probabil ca a fost partial si vina mea ca nu am montat o toba sport sau alte chestii care poate ar fi prevenit acest eveniment neplacut. Dragos zice ca nu aveam ce sa fac sa-l previn...  Grin Cheesy

Oricum, mie mi-a placut mult motorul si inca stau sa ma gandesc daca sa iau o alta motocicleta sau sa iau un alt motor la Ducati...  Cool
Memorat

Team33Cluj racing team manager
Multumesc Banca Transilvania, archdesign, COC Motors, Yume si DoppelHerz
Pagini: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12   In sus
  Imprimă  
 
Schimbă forumul: