Fii partener Team33Cluj in 2015!..............Echipa in 2015..............Fii partener Team33Cluj in 2015!
Pagini: 1 2 [3] 4 5   In jos
  Imprimă  
Autor Subiect: [ex-membru] Ovidiu Marian  (Citit de 12995 ori)
Ovidiu
Hero Member
*****
Mesaje: 649



Vezi Profilul
« Răspunde #30 : Mai 11, 2012, 07:30:44 »

Multumesc frumos Patri Smiley O sa ajung sa ma trezesc in curand recitand "Mai am un singur dor/ Sa ma lasati pe motor" because that's the biggest thing acu'....
Memorat

________________________
                             #31
zoli33
Hero Member
*****
Mesaje: 2034



Vezi Profilul
« Răspunde #31 : Mai 11, 2012, 07:38:01 »

La Multi Ani , Ovidiu!!  Smiley
Memorat

Go Team33 Cluj !
laura
Newbie
*
Mesaje: 11


Vezi Profilul
« Răspunde #32 : Mai 11, 2012, 08:16:15 »

La multi ani sanatosi, Ovidiu!
Sa ai succese  anul acesta, in tot ce ti-ai propus!
Memorat
Stau-De-6
Sr. Member
****
Mesaje: 469



Vezi Profilul
« Răspunde #33 : Mai 11, 2012, 09:13:14 »

La multi ani, Ovidiu!
Hai sa te vedem anul acesta cu tii steagul sus, in RoSBK.
Memorat

"It's not who gets on the gas first, it's who gets on full gas first". Simon Crafar
kyp-76
Hero Member
*****
Mesaje: 628


CARPE DIEM !


Vezi Profilul
« Răspunde #34 : Mai 11, 2012, 10:29:25 »

La multi ani !
Memorat

M-am nascut obosit si traiesc pentru a ma odihni Wink
Patri
Full Member
***
Mesaje: 189



Vezi Profilul
« Răspunde #35 : Mai 11, 2012, 10:43:47 »

La mulți ani!!

Emi aici
« Ultima modificare: Mai 12, 2012, 01:43:05 de către Patri » Memorat
victor
Global Moderator
Hero Member
*****
Mesaje: 1615



Vezi Profilul
« Răspunde #36 : Mai 11, 2012, 11:07:20 »

La multi ani colegu'.... Iti doresc doar sa apuci anul acesta un circuit la activ. Succes!
Memorat

Team33Cluj racing team manager
Multumesc Banca Transilvania, archdesign, COC Motors, Yume si DoppelHerz
Ovidiu
Hero Member
*****
Mesaje: 649



Vezi Profilul
« Răspunde #37 : Mai 11, 2012, 11:30:51 »

Va multumesc din suflet pentru ganduri, urari, sper sa fie bine pana la urma pentru toata lumea. Desi imi doresc enorm sa ajung pe circuit, mi-e dor de motor mai mult decat mi-e dor de orice altceva probabil, am invatat ca in viata nu e bine sa fortezi dorintele, sa faci ceva indiferent de pretul platit; undeva exista si trebuie pastrat un echilibru iar cineva cred ca are grija sa pastreze si sa aseze lucrurile in ordine pentru noi, prin noi. Multumesc inca o data pentru urari, abia astept sa ne revedem si sa gasim motive pentru a sarbatori Smiley
Memorat

________________________
                             #31
Ovidiu
Hero Member
*****
Mesaje: 649



Vezi Profilul
« Răspunde #38 : Iulie 09, 2012, 02:48:53 »

S-au incheiat de ceva vreme primele iesiri pe circuit(doua track-days-uri, pe Pannonia si Hungaro) plus etapa de la Hungaro; per ansamblu pot sa spun ca acum sunt ok, m-am mai calmat putin dupa dezamagirea de la Hungaro cand nu am scos timp pentru cursa de rookies. Asta m-a facut sa-mi pun serioase intrebari daca are rost sa merg mai departe, sa investesc o caruta de bani si sa ma intorc frustrat de la etape sau track-day. E o situatie tare tampita pentru mine personal, m-am urcat pe motor dupa o pauza de 8 luni, timp in care nu am vazut motoreta decat in poze; readaptarea, reinvatarea cu motocicleta, cu viteza, pozitiile, franari, comportamentul pe pista in regim de viteza mare presupun timp si exercitiu in conditiile in care o iei aproape de la zero de fiecare data. Evolutia totusi a existat, in foarte mare masura multumita observatiilor venite de la Emi si Zoli, carora le multumesc insa pe cand incepusem sa ma simt ok s-a terminat etapa; pacat ca s-a terminat asa, mi-as fi dorit tare mult sa iau startul in cursa, stiu ca nu m-as fi facut de ras in ciuda timpului mai slab din calificari. Pe de alta parte daca as fi stiut ca si la rookies se va lua in considerare timpul cu siguranta as fi tras mai tare. Sper sa fiu acasa la etapa de la Brno, poate voi prinde macar un track-day inainte pentru reacomodare; una din greselile pe care le-am facut a fost sa merg excesiv de prudent, incetinit si de lipsa experientei pe pista, pentru acomodare, de necunoasterea circuitului in primele zile, de pozitia in sa si cu teama, poate avand in subconstient proaspata cazatura de la Pannonia. Acum un singur lucru am in minte pentru urmatoarele iesiri, n-o sa mai merg incet, o sa incerc sa merg de fiecare data cat de tare voi putea, la limita mea, incercand insa sa nu fortez prosteste cand nu e cazul.
Acum o saptamana a avut loc un eveniment organizat la Campia Turzii, curse de sprit pe distanta de 400 de metri. Am participat impreuna cu Zoli, in ideea de a exersa starturile si de a ramane in contact cu motoreta intre etape cat mai mult. Pana la urma a iesit bine, amandoi castigand, Zoli la 1000cc iar eu la 600/750cc, eu avand parte de mai mult suspans, in conditiile in care startul din semifinala a fost extrem de slab(posibil sa fi sarit schimbatorul in treapta a doua) si recuperand progresiv, am reusit sa castig pe ultimii cativa metri; la final, tipul cu care am concurat, nerealizand ca a fost depasit pe final m-a intrebat nedumerit ce s-a intamplat, daca l-am lasat sa castige  Smiley
Memorat

________________________
                             #31
Ovidiu
Hero Member
*****
Mesaje: 649



Vezi Profilul
« Răspunde #39 : Iulie 22, 2012, 11:00:16 »

Asa cum mai ziceam, pe Pannoniaring am avut parte de o cazatura destul de urata dar care din fericire nu s-a soldat decat cu o scarita indoita, maneta de ambreiaj si ea indoita si increderea in mine destul de zdruncinata. Despre cauze, la fel, am mai zis cred pe ici pe colo insa reiau putin: in primul rand trasa aiurea, apoi inclinatia pistei din acel viraj spre exterior-atipic; alt motiv, imediat dupa intrare in viraj ma temeam ca as putea sa ies prea larg si am incercat sa aplec mai tare motoreta, moment in care am simtit ca pierd spatele; despre alte detalii, praf pe pista, suspensia, nu stiu ce sa zic, stiu doar ca foarte multi piloti au cazut acolo, unii chiar in fata mea, altii dupa mine iar pietrisul din zona e plin de bucati de carene  Cheesy . Ce a urmat puteti vedea aici http://www.youtube.com/watch?v=FEofzIMl9h0&feature=youtu.be
Memorat

________________________
                             #31
Ovidiu
Hero Member
*****
Mesaje: 649



Vezi Profilul
« Răspunde #40 : August 27, 2012, 09:46:56 »

Se apropie inca doua iesiri pe care mi le-am programat in septembrie, un track-day la Pannonia Ring(7-9 septembrie) si etapa de la Brno, o saptamana mai tarziu. Din pacate aceasta etapa nu va conta in campionatul  RoSBK Rookies Cup, dealtfel acest lucru nu are vreo relevanta pentru mine. Despre aceste iesiri nu pot sa spun nimic acum, despre ce mi-am propus, target-uri pentru ca nu e mai nimic de spus in acest moment, insa voi reveni pe parcurs cu informatii de la circuite sau dupa. In schimb pot sa spun ca desi ma consider nu numai un pilot aflat la inceput, ci si un motociclist incepator(nu stiu daca am adunat mai mult de 15000 km parcursi pe doua roti) nu suport ideea de a fi si ramane un pilot mediocru; in ciuda faptului ca ajung din nefericire extrem de rar, atat sa ma dau cu motorul cat si pe circuit, sunt convins ca la un moment dat voi reusi sa merg asa cum imi doresc si daca nu as crede cu adevarat asta as renunta acum la tot ce inseamna motociclism viteza.
Memorat

________________________
                             #31
Ovidiu
Hero Member
*****
Mesaje: 649



Vezi Profilul
« Răspunde #41 : Septembrie 22, 2012, 05:53:01 »

Uite ca au trecut si cele doua evenimente moto planificate pentru luna septembrie si imi vine tare greu sa ma gandesc ca pana la urmatoarea iesire pe circuit ar mai putea trece o buna bucata de vreme. Exista posibilitatea, ca in urma unei minime evolutii in aceste doua iesiri, sa renunt la a mai investi timp, energie si bani in aceasta nebunie. Din fericire nu a fost cazul si in urma unor decizii inspirate, atat aceea de a participa la un track-day pentru antrenamente alaturi de instructori si apoi participarea la Brno, alaturi de piloti mai rapizi, la track-day-ul organizat de GH-Moto si RoSbk , am avut sansa sa ajung acasa dupa o deplasare de 11 zile din care 6 petrecute efectiv pe circuit, mult mai increzator in fortele proprii, cu multe cunostinte acumulate despre tot ce inseamna pilotaj, cunoasterea circuitelor, a traselor, notiuni despre setarile motoretei, material de concurs necesar in boxa si pe langa. Asa cum mai spuneam pe undeva, am reusit pana la urma sa inteleg si cauza low-side-urilor de care am avut parte in cateva randuri si poate ar fi bine sa scriu si aici un rand, poate ajuta pe cineva. Faceam aceeasi greseala la intrarea in viraj, abordam o trasa gresita, mult prea rapida pentru curba, mai potrivita pentru cursa dar si acolo cu limite iar in momentul in care realizam ca viteza era prea mare incercam sa inclin mai tare motocicleta, ceea ce se si intampla; in urma inclinarii si mai ales pentru ca pozitia mea era mai degraba sprijinit in scarite, atarnand oarecum in lateral si fortand prea mult ghidonul, decat sezand in sa si practic nu mai avea grip deloc pe roata spate. Per ansambul ca parti pozitive in urma acestor experiente, sunt multumit ca am scazut 10 secunde pe Pannonia fata de precedenta experienta, de faptul ca m-am calificat in cursa de acolo de pe primul loc in cursa de streetbike si chiar daca am terminat abia pe locul 7, va ramane o experienta frumoasa si foarte utila; pe langa Pannonia, participarea la Brno a fost una inedita pentru mine, deoarece, cu putin ajutor din partea colegilor in intelegerea si folosirea circuitului, a traselor si putina munca, am reusit sa scot timpi destul de ok si sa ma calific in cursa SSP la clasa A. Cursa am terminat-o pe locul 40 din 44 de piloti prezenti la start si pe locul 13 din 15 piloti romani; sunt convins insa ca se putea ceva mai bine, ramane sa demonstrez asta pe viitor. Ca planuri pe termen mediu, mi-ar placea sa merg pentru un track-day in tarile calde, in perioada in care la noi vor fi temperaturi negative Smiley insa mai e cale lunga pana acolo.
Memorat

________________________
                             #31
Stau-De-6
Sr. Member
****
Mesaje: 469



Vezi Profilul
« Răspunde #42 : Septembrie 23, 2012, 11:23:25 »

Felicitari pt rezultatele si evolutia din ultima vreme, Ovidiu!   Roll Eyes
Ca bonus, te las sa ma bati prima partida la tenis/biliard.  Grin

Memorat

"It's not who gets on the gas first, it's who gets on full gas first". Simon Crafar
Ovidiu
Hero Member
*****
Mesaje: 649



Vezi Profilul
« Răspunde #43 : Septembrie 23, 2012, 11:36:58 »

  Multumesc frumos Nicu  Cheesy Ma tot uit peste forum, peste poze si inregistrari, timpi, piloti, unii care au trecut prin 33team, oameni deosebiti, piloti foarte rapizi care mereu s-au batut acolo sus si ma refer aici la cei de la SSP mai mult, pentru ca e clasa mea  Grin si imi doresc si sper ca nu peste prea multa vreme sa pot ajunge sa ma bat si eu cu cei mai buni, nu pot face doar figuratie, chiar daca am ajuns de nicaieri pe circuit, chiar daca ajung deocamdata destul de rar acolo. Faptul ca la Brno nu eram la ani-lumina distanta fata de piloti care se dau in campionat inca dinainte de a fi mers eu vreodata pe motor ma face sa capat incredere si sa sper la mai mult. Nu stiu daca in 2013, '14, '15 se va intampla dar eu cred ca in 33team va rasari din nou soarele, poate mai stralucitor decat pana acum si ca vom sarbatori impreuna rezultate deosebite.
Memorat

________________________
                             #31
Ovidiu
Hero Member
*****
Mesaje: 649



Vezi Profilul
« Răspunde #44 : Noiembrie 07, 2012, 02:55:05 »

 O parte din plasmuirile pentru 2012 au iesit, alte nu insa per ansamblu pot sa spun ca sunt destul de multumit de mine si recunoscator echipei pentru ajutorul primit. Ca plusuri, pot spune ca am inteles in buna masura si destul de multe despre ce inseamna pilotajul(inca mai am de invatat de vreo 23 de ori pe atat), am reusit sa ajung pe cateva circuite(Pannonia, Hungaro si Brno), sa le invat si sa ma obisnuiesc cat de cat cu ele; in aceeasi idee, am inceput sa simt motorul si asta ma bucura grozav, la fel ca si calificarea si participarea in doua curse(Pannonia si Brno), in a doua reusind sa ma calific chiar la clasa A. Ma bucur ca am incheiat sezonul cu bine, sanatos si fara incidente majore, motoreta intreaga si careia abia astept sa-i descopar limitele Smiley . La minusuri as pune putinele prezente in Rosbk, de doua ori doar, in prima nereusind sa ma calific pentru cursa de rookies(Hungaro) iar in a doua neexistand etapa pentru Rosbk rookies(Brno). Ramane de vazut ce se va intampla la anul, ce format va avea campionatul, daca va fi mentinut sau nu campionatul pentru rookies(se pare ca va fi si din ce am inteles de la Mistode la anul etapa de la Brno ar putea include si cursa pentru rookies) si mai ales la cate etape voi fi, sau daca voi fi, prezent desi fireste ca imi doresc acest lucru. Proiecte speciale pentru mine sau motor ar fi cateva, in primul rand CSS, ramane de vazut unde voi reusi sa prind un curs organizat de ei si cand, macar pentru primele doua module. Legat de upgrade-ul motorului, nimic deosebit nu se va intampla deocamdata, e posibil sa schimb pinioanele, cel pe care il am acum pe spate mi se pare ca e +8!!! si fireste consumabilele plus un nou strat de vopsea si multe cauciucuri Smiley
Memorat

________________________
                             #31
Pagini: 1 2 [3] 4 5   In sus
  Imprimă  
 
Schimbă forumul: